Translator

10.10.2015

Ezio

Swoją przygodę z serią Assassin`s Creed rozpocząłem zapewne jak większość zapalonych graczy od części pierwszej w 2008 roku. Grałem w najniższych możliwych ustawieniach graficznych i rozdzielczości 1024x768, dopiero wtedy gra działała na moim zabytkowym sprzęcie w miarę płynnie. Po latach zamieniłem platformę do grania z PC na konsolę. Wtedy też powróciłem do serii AC. Kupiłem trójkę a następnie Black Flag. Jako że przygody Edwarda Kenwaya były cholernie solidnym kawałkiem kodu, ale kiepską grą o asasynach, to postanowiłem wrócić do korzeni. Zakupiłem AC Brotherhood i AC Revelations. Ta druga nie miała nic wspólnego z podtytułem, bo nie była rewelacyjną grą (krótka z małą ilością pobocznych aktywności, nie zachwycił mnie klimat Konstantynopola, no i nie wiem do czego były potrzebne w tej grze bomby, bo użyłem ich tylko raz w tutorialu), przy Brotherhood zaś bawiłem się świetnie, ba nadal się bawię. Klimat XVI wiecznego Rzymu jest niesamowity, a możliwość zwiedzania wirtualnego Colosseum Romanum, czy też wspinaczka po sklepieniu Panteonu jest niezapomnianym przeżyciem. Ta gra jest ogromna, epicka i do tego bawiąc uczy (m. in. dzięki wbudowanej encyklopedii), to zdecydowanie najlepiej wydane 60 złotych w ostatnim czasie.
Przesiadki na konsole ósmej generacji w najbliższej przyszłości nie planuję, a na starej generacji czeka na mnie jeszcze AC II i Rogue i chodź na przechadzkę po renesansowej Florencji mam ochotę, to na kolejną grę o piratach już nie bardzo.
Na koniec przydługiego wstępu fan art Ezio Auditore da Firenze:


I jeszcze mały step by step (dawno się tyle nie napracowałem...):



2 komentarze:

  1. Wersja bez konturu wygląda jak prawdziwy digital ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem wyrzucić kontur i wykończyć całość, ale szybko dał o sobie znać brak umiejętności i wykształcenia plastycznego. Niby wystarczy dodać bliki i cienie, ale po 40 minutach prób dałem sobie spokój. Nadal nie mam pojęcia o malarstwie. Tak więc do digitalu jeszcze daleko, bo bez konturu rysunek wygląda płasko.

    OdpowiedzUsuń