Translator

09.07.2015

22 Kadry

W upalny sobotni wieczór wziąłem się wreszcie za jeden z zalegających w szufladzie projektów. Pierwotnie miałem go wysłać Robertowi Zarębie do "Strefy Komiksu Superhero", ale jak zwykle nie wyrobiłem się w terminie. Koniec końców, po wielu przeróbkach short jest gotowy, więc wrzucam go tutaj.


Kilka kadrów wymaga zmiany kompozycji, należałoby dopracować tła i bardziej przyłożyć się do kolorów. Ale największą trudnością okazała się wielkość planszy, nie wyrabiam się z techniką na formacie A4.
Znalazłem też sposób na notoryczny brak weny. Sposób jest prosty - zmusić się do rysowania. Do kartki i ołówka podchodziłem z niechęcią, a pod koniec nie mogłem się oderwać od pracy. :)

2 komentarze:

  1. Zajebisty short! Najbardziej jak zwykle podoba mi się kolorystyka (od razu poznałem kogo to dzieło po wstawce na digu), czuć, że to upalny sobotni wieczór, ba, poczułem nawet zimny browarek w tle. Sposób na brak weny mam w sumie taki sam, potem tylko trudno odstawić sprzęt o tej 4 czy tam 5 nad ranem hłeheh...

    OdpowiedzUsuń