Translator

11.11.2014

Jan Hardy Challenge

Tak się jakoś złożyło, że zostałem zaproszony do challengu na facebookowym profilu Jana Hardego, który polega na narysowaniu fan artu rzeczonego "bohatera". Dowiedziałem się o zaproszeniu przez przypadek, bo chciałem sprawdzić jak poradził sobie z wyzwaniem Ojciec Rene ;). Miałem zamiar klasycznie olać sprawę, ale w tle w tv leciała relacja z kolejnych wyczynów polskich "patriotów". Jako że autor komiksu ma podobne poglądy jak owi bandyci, pochwala homofobię, walczy z własnymi urojeniami (gender), namawia do wandalizmu (rysując w komiksie R.O.T.A. płonąca tęczę)  i cynicznie zawłaszcza pojęcie patriotyzmu, więc znalazłem wolną chwilę i narysowałem ów fan art. Choć nie będzie on laurką, bo jestem niewierzącym lewakiem czytającym namiętnie Gazetę Wyborczą. Nie wstyd Panu, Panie Kijuc?


P.S. Oczywiście przerywam łańcuszek i nie nominuję kolejnych pięciu osób,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz