Translator

01.08.2014

Egzoszkielet

Kolejny szybki rysunek na potrzeby zabawy w grupie One Hour Drawing Challenge na facebooku. Nie bardzo pasuje mi formuła zabawy, bo nie lubię pracować pod presją czasu. Muszę znowu zacząć rysować na spokojnie, niestety mam tak, że jeśli nie gonią mnie terminy to nie potrafię się zmobilizować (a szkoda, bo mam sporo pomysłów, brakuje tylko motywującego kopniaka). Ostatnio testuję świetny darmowy program MyPaint, wykorzystując go jako narzędzie do cyfrowego inkowania. Funkcja obracania obszaru roboczego jest bardzo przydatna (wiem, że w Photoshopie jest podobna funkcja, ale nie mogę jej użyć, bo mam zbyt słabą kartę graficzną w PC).


2 komentarze:

  1. W porównaniu do Twojej facjaty w nagłówku ilustracja wygląda słabo. Przez robienie na czas, a nie na jakość przyswoisz sobie złe nawyki ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jest coś na rzeczy, ale bez obaw, powoli nudzi mi się ta konwencja, bo nie za bardzo ma sens. Wolałbym rysować na zadany temat, ale czas powinien być nieograniczony a ilustracje maksymalnie dopieszczone. Tylko wtedy zapewne już w ogóle by mi się nie chciało, bo o wiele większą frajdę sprawia mi ciskanie fan artów superhero. ;)

      Usuń